2015. március 27., péntek

Legjobb barátok


6.fejezet


 Amint felérek az emeletre megüti a fülemet a semmihez sem hasonlítható ricsaj. Amy éppen Demi Lovato "Herth attack"-jét üvölteti és üvölti  az énekesnővel együtt. Elmosolyodom. Amynek igaza volt, amikor azt mondta, hogy testvérek is lehetnénk: egyikünk sem tud énekelni.
  Végigmegyek a folyosón, majd bepillantok a szobájába. Amy léggitározva, az ágyán ugrálva üvölti Demivel a számot. Egyáltalán nem úgy fest, mint egy beteg. Megvárom, amíg Demivel együtt elhalkul aztán, a tudtára adom, hogy tanuja voltam ennek a .... borzalomnak.
- Kopp-kopp - imitálok kopogást - Elnézést "őkirályifelsége" Mia hercegnő, de a rabszolga megjött a börtönből! - köszönök neki.
  Poénból Amyvel kitaláltunk egymásnak fura beceneveket-amikor még kicsik voltunk- ami azóta mindig változik. Jelen pillanatban az ő neve Mia hercegnő a Neveletlen hercegnő után, mert ugye az ottani Mia eredetileg Amélia volt, ahogyan Amy.
  Az én jelenlegi becenevem Miss Brooklyn. A New York-i szépségverseny győztese után.
  Amynek felragyog az arca és egy hatalmas vigyorral fokozza a hatást, amikor meglát. Leugrik az ágyról és, majd ki nyomja belőlem a szuszt az ölelésével.
- Csak óvatosan még a végén megfertőzöl! - figyelmeztetem, majd elnevetem magam, amikor puszit nyom az arcomra.
- Értettem Miss Brooklyn! - tiszteleg, mire még jobban nevetek - fontos, hogy a következő versenyem még Tyra Banks-t is kiüsse a nyeregből! A legjobb, ha a közelembe se jön, mert még a végén tényleg megfertőződik!
- Mint mindig, most is igaza van Mia hercegnő!
- Királynő, ha kérhetem!
- Á! Amíg én az iskolapadban rothadtam, addig kegyed királynővé avanzsált? Szép kis teljesítmény, őfelsége! Chipset zabálni, meg Vámpírnaplókat nézni, ahelyett, hogy együttérzés tanusíta, szerencsétlen személyemnek - mondom "sértődötten" miközben lehuppanok az ágyra.
  Ő is követi a példámat, és megkínál chipsszel. Habár, azt mondtam Mrs. Andersonnak, hogy nem vagyok éhes, most, hogy szemügyre vehettem ezt a rengeteg nasit Amy szobájában, a gyomrom kegyetlenül követeli a kielégítés.
- Bocsi, de ma három dogát kellet volna írnom és, olyan másnapos voltam tegnap, hogy semmit nem készültem. Inkább holnap kapok eggyest és, akkor foghatom a betegségre, mintsem hogy anya többet ne engedjen el bulizni.  Fú ez így eléggé picsásan hangzott...Na mindegy -legyin, mire elmosolyodom -Nem volt nehéz rájátszani, tekintve, hogy tegnap akármit ettem, minden visszajött, és még ma is émelyegtem. Meg a zúgás a fejemben sem valami kellemes - vált át normális hangnemre.
- Így jár, aki iszik! -  mondom, majd együttérzőn megpaskolom a karját.
-Tudom-tudom. Megfogadhatnám, hogy többet nem csak hát, sajnos. ..- majd drámaian a fejéhez emeli a kezét - pia nélkül nem lehet élni! - kiált fel mire alig bírom visszatartani a feltörni készülő röhögést.
-Ráadásul ez a sok házi! -emelem fel a hangom én is drámaian.
- Jaj! Ne is mondd! Miután elmész végig tanulnom kell, és pótolnom az anyagot. Még csak enni se fogok, nehogy ne legyen időm megtanulni! Ráadásul előretanulok szerdára, és fent leszek hajnalig, csak azért, hogy Mr. Martin kedvéért algebrázhassak!- feleli, de a végén elneveti magát.
- Hát nem lennék a helyedben! - mosolyodom el.
- Tényleg! Ha már, így a sulinál tartunk..Mi volt ma? Jujj! Lefényképezted a dogát? -kérdezi izgatottan.
-A bioszt nem tudtam, mert a banya ott állt fölöttem-momdom.
-Ringyó-Hillar megint szemétkedett?- kérdezi, mire válaszul bólintok.
- Két heti büntetés, figyelmeztetés, sulipszichológus és szintén két heti "segítség a tanárnőnek". -utánozom a lotyó nyávogós hangját.
-Fú! Ez nem semmi. Mi történt?
 Ezután elmeséltem neki részletesen mi történt köztem és a banya között miközben ő izgatottan rágcsálta a szívószálát. A végén elnevette magát, amikor elmeséltem, hogy beszóltam neki és, hogy a fél suli tanuja volt ennek.
- A francba, és én ezt kihagytam! Mit meg nem adnék, ha láthatnám Hillar arcát, amikor le idiótázod! Hú! Na de várjunk, de miért is késtél? - kérdezi "mérgesen", majd mosolyogva ráveti magát az Oreora.
  Mire nekiállok beszámolni a "csodás napom" további részéről. Szép lassan elmesélek neki mindent. Taylort, amiket a fejemhez vágott, a barátnőjét, a szomszéd srácot, hogy mennyire hülyén viselkedtem előtte. Elég rendesen kipakolok előtte mindent. Legfőképp: Taylort.
 Ennek következtében megint elkapott az "érzelmek armadája", és tisztára úgy érzem magam, mintha egy rossz depis Taylor Swift videóban lennék. Abban - a klipben - ahol a béna csaj végül mindig összejön a menő sráccal. Ezzel csak az a bökkenő, hogy én már összejöttem vele, és ki is dobtam. Aminek azért nem lett jó vége, mert ő egyértelműen továbblépett, míg én ugyanolyan bódultan, reménytelenül - teljesen érthetetlenül azok után, amit tett - szerelmes vagyok belé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése