2015. április 11., szombat

Apró gondok..

Mire végeztünk minden szépészeti beavatkozással délután háromra jár az idő. Teljesen ki vagyok fulladva. A sok vásárlás- na, jó! Lényegében csak egy cipőt vettünk nekem, de mindent, MINDENT felpróbáltunk-teljesen kifárasztott. A kozmetikus kinyírta a fél arcbőrömet, a manikűrös pedig megnyomta a körömágyamat, ami azóta folyamatosan  újra és újra vérzik!
A fodrász kiszette a a vöröst a hajamból és igazítottt rajta, így most természetes fekete. Utálom, amikor ilyen a hajam, de Amy rábeszélt a fodrásszal együtt, hogy, így sokkal szebb vagyok, természetesebb, ragyogóbb meg blablabla csináljuk meg ilyenre. Lehet, hogy jobban idegesítettek annál, minthogy nemet mondjak, ezért egyeztem bele. Viszont a végeredmény..
  Egyszerű oldalválaszték, hátközépig érő rengeteg, egyenes, vastagszálú hajtömeg. Szépen fénylik, be van szárítva, jó az illata, de... Semmilyen. Nincs benne semmi extra. Márpedig én nem fogok beleolvadni a tömegbe! Még ma teszek bele lila melírt.
  A körmeimet fekete gél lakk borítja, a kozmetikus pedig megszabadított minden nemkívánatos szőrszáltól és pattanástól.
  Amy fantsztikusan fest. Nem, mintha eddig nem lett volna gyönyörű, de az új frizurája baromira jól áll neki. Mintha nem lenne elég baj, hogy Jaysonre pályázik... Viszont ezzel a kinézettel elég, ha odaáll a srác elé, és az ott helyben összecsinálja magát. Még csak erőlködnie se kell, szerintem a szomszéd srác úgy fog a lábai előtt heverni. Sőt! Bármelyik srác a lábai előtt heverne, ha látná Amy-t.
  Nem mintha féltékeny lennék... Már megszoktam, hogy ő a szép én meg a vagány/laza/fiús csaj. Néhányan mondták már, hogy dögös vagyok, vagy, hogy jó a fenekem, meg hát, az se utolsó, hogy a suli egyik leghelyesebb srácával kavartam...de ugyanakkor Amy sokkal természetesebb, ragyogóbb, valahogy valódibb, mint én. Például míg hozzá kegyes volt a természet és nagy melleket és szexi feneket kapott, addig nekem az egyetlen előnyöm, hogy "szép az alakom".De már belefáradtam abba, hogy másokhoz hasonlítsam magam, vagy, hogy meg akarjak felelni mindenki elvárásainak...
-Brooke! Emeld meg a kis hátsódat és segíts, légyszi! - üvölti Amy a fürdőszoba felől.
-Jövők! - kiáltok vissza.
  Belépek a fürdőbe, viszont nem azt látom amire számítottam. Amy áll a szoba közepén egy térd fölé felerőszakolt miniszoknyában. A probléma, amivel szembenállunk az a szoknya bősége.
Mondtam neki, hogy próbálja fel, mielőtt megveszi!
  Ebből a látványból következik, hogy Amy elvárja, hogy segítsek neki felrángatni a szoknyát. Márpedig vagy a szoknya fog elszakadni vagy Amynek fog leállni a vérgeringés a lábaiban.
-Na, nem! Mondtam, hogy nem jó a szoknya! Vedd fel azt a szaggatott sortot. Az is elég szexi.
-Nem érted. Egy szoknya sokkal, de sokkal nőiesebb, és vonzóbb, mint egy nadrág.
-Hát én szoknya nélkül is bepasiztam, szóval nincs semmi gáz a nadrággal. Márpedig én SOHA nem hordok szoknyát. Különben, úgysem tervezel semmiféle olyan dolgot Jaysonnel, ami miatt gyorsan meg kéne szabadulni a ruháitoktól, szóval szerintem a naci elég. Ugye nem tervezel semmit? -kérdezem előre félve a választól.
-Jayson?
-A szomszéd. Igen. A bunkó - magyarázom, de csak kérdőn felvonja a szemöldökét - Az adonisz. Tudod.. - mondom unottan. Nem igaz, hogy élete szerelmének tartja a pasit, de még a nevét se tudja. Persze meg van róla győződve, hogy a srác jó, meg, hogy bírni fogják egymást, és biztos jó humora és okos is blablabla...De azt hittem legalább a megtudta, ez alatt a két nap alatt. Amy képes volt beleszeretni Jaysonbe úgy, hogy még csak a nevét se tudja, ráadásul még soha nem beszélt vele - mázlista - de már most tudja, hogy - a horoszkópja szerint - lelki társara talál -ebben a hónapban - a szomszéd srácban...Úgy látszik a nemcsak szerelem vak, hanem ezek szerint hülye is.
 -Jayson.. - suttogja Amy.
  Értetlenül meredek rá. Réveteg tekintettel mered maga elé és, úgy le van fagyva, mint ahogy a régi windows xp szokott lefagyni otthon.
-Istenem! - sóhajtja, azzal lehuppan a vécére. Már épp meg akarom kérdezni, hogy mi baja van, amikor felszólal: - Hogy lehet valaki ennyire dögös és, hogy lehet ennyire cuki neve? Amy. És Jayson. Mi leszünk. Ayson.
-Ayson - nevetem. Ez már röhelyes. Nem azt mondom, hogy bajom van a nevek összevonásával egy pár között, de ez gáz. Még talán a Jaymy...nem ez borzalmas. Elég bizarr, hogy még csak soha nem is találkoztak, de Amy már a közös neven gondolkodik... Szerintem már azt is tudja milyen színű lesz a koszorúslányok ruhája az esküvőn.
  Éppen szólni akarok neki, hogy ez elég röhejes, amikor hirtelen feláll - olyan hirtelen, akár egy vámpír, amitől egy pillanatig megáll bennem az ütő - és mint azt egy nappal korábban is tette, odatapad az ablakhoz és bambul kifelé. Még az se zavarja, hogy miközben felpattant, a szoknya egy hangos reccsenéssel megszakadt valahol. Aztán, én is, ugyanúgy, mint tegnap odaállok mellé és értetlen arckifejezéssel bámulok ki az ablakon.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése